Sevgili Öğrenciler, Sağlık bakım hizmetlerindeki değişimler, küreselleşme, bilim ve teknolojideki gelişmeler bilimsel temellere dayalı bakımı verebilecek nitelikli hemşirelik ve ebelik eğitimini gerekli kılmaktadır. Biz Fakülte olarak, bireyin, ailenin ve toplumun sağlığının korunmasını-gerçekleştirilmesini hedef edinen, yenilik ve değişimlere duyarlı, mesleki standartlar düzeyinde hizmet veren, eğitim, yönetim ve araştırmalarda rol ve sorumluluk alarak mesleki kariyerini geliştiren, yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinen hemşireler ve ebeler yetiştirmeyi ilke edindik. Fakültemiz akademik faaliyetlerine 1997 yılında Sağlık Yüksekokulu olarak lisans eğitimine başlamıştır. 2012-2013 Eğitim - Öğretim Yılı Bahar Yarıyılından itibaren Hemşirelik Anabilim Dalı’nda Tezli Yüksek Lisans ve Doktora programları yürütülmektedir. 2016-2017 Eğitim – Öğretim Yılı Güz Yarıyılından itibaren ise Hemşirelik Anabilim Dalı’nda Tezsiz Yüksek Lisans programı başlamıştır. Sağlık Yüksekokulu 8 Nisan 2016 tarihinden itibaren Sağlık Bilimleri Fakültesi olarak akademik faaliyetlerine devam etmektedir.  Bu yıl aramıza katılan birinci sınıf öğrencilerimize seslenmek istiyorum, Kutsal ve onurlu olan Hemşirelik ve Ebelik mesleğine adım attığınız için sizleri tebrik ediyorum, Fakültemize hoş geldiniz. Amacımız gurur duyacağımız, kolay olanı değil doğru ol… Devamı >>
Fakültemiz akademik faaliyetlerine 1997 yılında Sağlık Yüksekokulu olarak lisans eğitimine başlamıştır. 2012-2013 Eğitim - Öğretim Yılı Bahar Yarıyılından itibaren Hemşirelik Anabilim Dalı’nda Tezli Yüksek Lisans ve Doktora programları yürütülmektedir. 2016-2017 Eğitim – Öğretim Yılı Güz Yarıyılından itibaren ise Hemşirelik Anabilim Dalı’nda Tezsiz Yüksek Lisans programı başlamıştır. Sağlık Yüksekokulu 8 Nisan 2016 tarihinden itibaren Sağlık Bilimleri Fakültesi olarak akademik faaliyetlerine devam etmektedir. Okul binası 8 adet derslik (724 m2), 2 adet öğretim laboratuvarı (122 m2), idari birimler alanı (397 m2) olmak üzere toplam 1723 m2 kapalı alan içerisindedir. Okulumuzda her öğretim elemanı için (toplam: 23 adet), idari personel için (toplam: 9 adet) ve sınıflarda (toplam: 12) birer adet bilgisayar bulunmaktadır.

HABERLER TÜM LİSTE

2017-2018 Sağlık Bilimleri Fakültesi Final Sınav Programı
24 Tem
2017-2018 Sağlık Bilimleri Fakültes…

Değerli öğrenciler, Yaz okulu final sınav programı ektedir. Sınavların…

Öğrencilerimizin Dikkatine!!!
2 Tem
Öğrencilerimizin Dikkatine!!!

Mezun konumundaki tüm öğrencilerimizin mezuniyet işlemleri i…

Mezuniyet Töreni Hakkında Duyuru
28 Haz
Mezuniyet Töreni Hakkında Duyuru

Değerli 2017-2018 Mezunlarımız Mezuniyet törenine katılıcak olan …

2018-2019 GÜZ YARIYILI LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİ ALIM İLANI
26 Haz
2018-2019 GÜZ YARIYILI LİSANSÜSTÜ Ö…

2018-2019 Güz yarıyılı öğrenci alım ilanı ekte sunulmuştur. …

Girişimcilik dersi alan öğrencilerin dikkatine
26 Haz
Girişimcilik dersi alan öğrencileri…

2017/2018 GÜZ YARIYILINDA GİRİŞİMCİLİK VE PROJE DERSİNİ ALAN &Oum…

Duyurular TÜM LİSTE

2018-2019 ÖĞRETİM GÜZ YARIYILI I. ÖĞRETİM DERS PROGRAMI
13 Ağu
2018-2019 ÖĞRETİM GÜZ YARIYILI I. Ö…

DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ, 2018-2019 ÖĞRETİM GÜZ YARIYILI …

Hemsirelik Öğrencilerinin Dikkatine
20 Nis
Hemsirelik Öğrencilerinin Dikkatine…

Hemşirelik Bölümü Öğrencilerinin Dikkatine! 27 Nisan 2018 Cuma günü 10…

2017-2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ KLİNİK MENTÖRLÜK LİSTELERİ
12 Nis
2017-2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR…

 2017-2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ KLİNİK…

İNTÖRN ROTASYON PROGRAMI Güncel
23 Mar
İNTÖRN ROTASYON PROGRAMI Güncel

Değerli öğrenciler,  Ekte  genel rotasyon planı,Ç…

Ebelik Bölümü Kadın-doğum Rotasyonundaki İntörn Öğrencilerin Dikkatine
22 Mar
Ebelik Bölümü Kadın-doğum Rotasyonu…

Mart ve Nisan ayı 4 haftalık nöbet rotasyon planınız ekte verilmi…

Sakarya Üniversitesi Tanıtım

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=HKrf0QH2xWA]

Hemşirelik Bölümü Tanıtım Filmi

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=j-uAbg6FtTg&list=PLlzUVDGeJTh5gg8uDUVpvkktaBbytmTT-&index=42]

Ebelik Bölümü Tanıtım Filmi

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=kkpcuVX0Two&list=PLlzUVDGeJTh5gg8uDUVpvkktaBbytmTT-]